Levering en retourzendingen
1. Kan ik mijn pakket laten afleveren op een ander adres dan mijn factuuradres?

Het is mogelijk om het pakket te laten afleveren op een ander adres dan uw factuuradres. Daarvoor hoeft u enkel een nieuw adres in te voeren bij de rubriek "Mijn account", dan "Mijn adressen". Bij uw bestelling kunt u dan een bezorgadres toevoegen.

Kies bij uw bestelling voor een factuuradres en een bezorgadres.

2. Wat gebeurt er als ik afwezig ben op het moment van levering?

In geval u hebt gekozen voor de bezorgdienst UPS, dan komt de bezorger een tweede maal langs, normaliter de volgende dag. Als u de tweede keer weer afwezig bent, brengt UPS het pakket naar een overeengekomen ophaalpunt bij u in de buurt (supermarkt, etc). Met het trackingnummer dat u van ALMA SOLAR heeft gekregen, kunt u het ophaalpunt terugvinden.

In geval u hebt gekozen voor de bezorgdienst DACHSER, neemt de bezorger altijd contact met u op om een afspraak te maken voor de levering. Als hij u niet kan bereiken, blijft het pakket in afwachting van bevestiging tot u contact opneemt.

3. Hoe kan ik profiteren van gratis levering?

Of u nu een particulier of een professional bent, de verzendkosten zijn gratis vanaf een aankoop van €6.000. De verzendkosten worden direct in uw winkelwagen berekend. Dus bij een aankoop van €6.000 of meer, zijn de verzendkosten gratis.

4. In welke gebieden leveren jullie?

Wij zorgen voor levering in heel Europa met onze transportpartners. De opvolging is daarna geregeld met een trackingnummer, dat u wordt toegezonden zodra uw bestelling onderweg is.

5. Hoe worden de transportkosten bepaald?

De transportkosten worden automatisch berekend, afhankelijk van uw bezorgadres. Maak hiervoor een account aan en voeg producten toe in uw winkelwagen. De kosten worden dan automatisch berekend.

6. Zijn er bijkomende kosten bij de levering?

Er zijn geen bijkomende kosten. Alles is inbegrepen in de transportkosten (Verzekering, transport, verpakking, afspraken maken).

Geen vervelende verrassingen, alles is inbegrepen.

Met uitzondering van Zwitserland, daar moet de klant btw betalen bij ontvangst. Bij de bestelling wordt de prijs zonder belasting betaald. De douanekosten worden automatisch berekend in de transportkosten.

7. Waarom moet ik het materiaal controleren in aanwezigheid van de bezorger?

U moet het materiaal controleren in aanwezigheid van de bezorger, omdat wij uw bestelling 100% van hun waarde garanderen. Als iets beschadigd is geraakt tijdens het transport moet u dat direct bij de bezorger melden. Dan kunnen wij overgaan tot terugbetaling of gratis vervanging van het onderdeel. Als u de beschadiging niet meldt aan de bezorger, zal de verzekering er van uitgaan dat u mogelijk de schade heeft toegebracht aan het materiaal (verkeerd gebruik, laten vallen, of anders).

Heb je hulp nodig?