U kunt uw facturen makkelijk raadplegen in uw account. Daarvoor maakt u verbinding met Alma Solar, door rechtsbovenaan te klikken op INLOGGEN. Voer uw e-mailadres en uw wachtwoord in. U bent nu verbonden. Het woord "inloggen" is nu verdwenen en vervangen door "mijn account".
Klik op "mijn account" en daarna op "details van uw bestellingen". In de tabel klikt u in de kolom "factuur" op "PDF" en uw factuur wordt automatisch in PDF gedownload op uw computer.
Ga naar uw account en klik rechts bovenaan op INLOGGEN. Voer uw e-mailadres en uw wachtwoord in. U bent nu verbonden. Het woord "inloggen" is nu verdwenen en vervangen door "mijn account".
Klik vervolgens op "mijn account" en "mijn adressen". Klik op "bijwerken". Wijzig uw adres en klik op "opslaan".
Tip: Vergeet niet uw adressen namen te geven om ze gemakkelijker terug te vinden.
Ga naar uw account en klik rechts bovenaan op INLOGGEN. Voer uw e-mailadres en uw wachtwoord in. U bent nu verbonden. Het woord "inloggen" is nu verdwenen en vervangen door "mijn account".
Klik dan op "mijn account" en "mijn adressen". Klik daarna op "Voeg een nieuw adres toe". Vul de verplichte velden op het formulier in en klik op "opslaan". Geef elk aangemaakt adres een naam om ze gemakkelijker terug te vinden op het moment dat u een bestelling doet.
Contact opnemen met de klantenservice is heel eenvoudig. Klik rechtsboven op de site op "Hulp nodig?". U kunt de klantenservice telefonisch of per e-mail bereiken.
Onze klantenservice is heel snel, doordeweeks worden al uw vragen binnen 30 minuten beantwoord.
Uw account is essentieel, omdat u daarmee de geschiedenis van uw bestellingen bij Alma Solar kunt volgen, contact kunt opnemen met de klantenservice, een overzicht van uw offertes kan krijgen en uw aflever- en factuuradres kunt wijzigen.
De informatie die u geeft is beveiligd en alleen u kunt deze wijzigen. Al onze contacten en uitwisselingen zijn hierop gebaseerd. Daarom is het belangrijk om ze up-to-date te houden.
Professionele accounts worden manueel gevalideerd door onze klantenservice. Zodra uw bedrijf is gecontroleerd op het intracommunautaire BTW-nummer, krijgt u een e-mail met de bevestiging van de activatie van uw account.
Ga daarvoor naar uw account via de knop INLOGGEN rechtsbovenaan de site. Voer uw e-mailadres en uw wachtwoord in. Het woord "inloggen" is nu verdwenen en vervangen door "mijn account". Klik op "Bekijk mijn account" en daarna op "mijn offertes".
U heeft nu toegang tot uw offertes die u daarna eventueel kunt omzetten naar een bestelling.
Klik rechtsboven op "Inloggen". "Klik op" Wachtwoord vergeten" en voer uw e-mailadres in.
1 / U ontvangt een bevestigingsmail voor het resetten van uw wachtwoord.
2 / Klik op de link in de ontvangen e-mail.
3 / Zodra het wachtwoord opnieuw is geïnitialiseerd ontvangt u een tweede e-mail met uw nieuwe wachtwoord.
U kunt nu inloggen met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord.
Een account aanmaken bij Alma Solar gaat snel en gemakkelijk. Klik op de gele knop "inloggen" rechts bovenaan. Klik daarna op "Creëren account". U wordt dan geleid naar het aanmaken van een account.
Pas op: Kies wel voor “PARTICULIERE KLANT” in het keuzemenu.
Een account aanmaken bij Alma Solar gaat snel en gemakkelijk. Klik op de gele knop "inloggen" rechtsbovenaan. Klik daarna op "Creëren account". U wordt dan geleid naar het aanmaken van een account.
Pas op: Kies wel voor “PROFESSIONEEL” in het keuzemenu.
Het is verplicht om de naam van uw bedrijf en uw KvK-nummer in te vullen. Zodra uw rekening is aangemaakt, wordt deze MANUEEL gevalideerd door onze klantenservice. Daarna kunt u profiteren van alle voordelen van Alma Solar, waaronder groothandelsprijzen vanaf het moment dat uw account actief is, vrijstelling van BTW en gratis levering vanaf €6000.