Voorbereiding en verzending van uw bestelling
1. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Bij elke statuswijziging van uw bestelling ontvangt u een e-mail en/of sms. U kunt de status van uw bestelling ook volgen in uw account bij "Details van uw bestellingen".

Als de bestelling onderweg is ontvangt u een trackingnummer.

2. Hoe lang na verzending komt het pakket aan ?

Als u voor DASCHSER heeft gekozen, is de levertijd 3 tot 5 werkdagen. Als u voor UPS heeft gekozen is de levertijd 2 tot 3 werkdagen.

Pas op dat u niet deze levertijd verward met de levertijd die bij elk artikel wordt aangegeven. Deze levertijd wordt ook aangeduid in uw winkelwagen.

3. Waarom wordt mijn bestelling in meerdere pakketten verzonden?

In geval van een bestelling van meerdere producten waarvan de verzendduur verschillend is, zullen wij uw bestelling over meerdere pakketten verdelen.

4. Welke aflevermogelijkheden zijn er?

1/ Aflevering aan huis met Dascher en UPS. De aflevering is binnen 24 uur nadat uw pakket ons magazijn verlaat.

2/ Ophalen bij het magazijn: u kunt uw bestelling ophalen bij ons magazijn.

Zie hier het adres

5. Wat is het verschil tussen verzending en levering?

De verzending loopt vanaf de goedkeuring van de bestelling en komt overeen met de duur van de verwerking en voorbereiding van uw producten.

De goedkeuring van uw bestelling ontvangt u per e-mail of sms.

De levering loopt vanaf de overdracht van uw pakket aan de bezorgdienst.

Dit komt overeen met de tijd die nodig is om het pakket op uw afleveradres te krijgen dat is aangegeven bij uw bestelling.

De levering van uw bestelling wordt u medegedeeld per e-mail of sms.

Samengevat:

De afleverdatum = de verzending + de bezorgtijd van de bezorgdienst.