Bestel wanneer u bestelt of nadat u besteld heeft, er is geen tijdslimiet voor het ALMA SOLAR onderhoudscontract. Vanuit onze winkel kunt u deze dienst nu bestellen.

Technische telefonische ondersteuning
Het contract wordt van kracht zodra u uw omvormer op het internet heeft aangesloten en uw toegang naar ons technisch team heeft gestuurd. Vanaf dat moment is er een technicus die zich met uw installatie bezighoudt en zorgt voor een regelmatige controle van uw installatie.

Doorzichtigheid van de prijzen
U betaalt uw onderhoudscontract één keer per jaar. 1 maand voor het einde van uw contract zullen wij contact met u opnemen om de verlenging van uw contract te valideren. Voor een tarief van 299€ per jaar, zijn er geen onaangename verrassingen.

Preventief onderhoud
Wij bewaken de prestaties van uw installatie op afstand en beheren uw installatie om op lange termijn de beste prestaties van uw omvormer, batterijen en zonnepanelen te garanderen.

Pechverhelping
Bij een defect aan de omvormer wordt binnen 48 uur een diagnose gesteld door uw technicus. Als de omvormer moet worden vervangen of uitgewisseld, schakelen we WERKEE in. Haar tussenkomst zal een aanvulling zijn op het onderhoudscontract en zal onderworpen zijn aan een door u te valideren schatting.

Beheer van uw contract
Het contract wordt toegepast vanaf het einde van de installatie met een toegewijde technicus. Storingen die voorafgaan aan dit contract of verband houden met de installatie kunnen niet worden beheerd. Zodra de ALMA SOLAR technicus uw onderhoudscontract activeert, zal hij de juiste status van uw installatie bepalen.
Het onderhoudscontract kan niet worden geactiveerd als uw installatie niet functioneel is op het moment van inschrijving.