Elke bestelling in NEDERLAND en BELGIË is GRATIS vanaf 3.900 €. Hieronder vindt u de transportkosten rechtstreeks op uw winkelwagen. Vergeet niet om voor uw account aan te maken.

U wordt gecontacteerd vóór levering

Vergeet niet dat de verzendkosten uit zowel de verpakkingskosten (verwerking, bescherming, etc.) als de transportkosten (laadkosten van de pakketten, levering, gebruik van specifiek materiaal, etc.) bestaan. Ook de verzekeringskosten van uw product horen hierbij. Het is van groot belang dat elke verzending verzekerd is tegen risico op beschadiging tijdens het transport.

SPECIFIEKE LEVERING

Wij kunnen de producten namelijk niet alleen bij u thuis afleveren, maar ook op kantoor of bij uw buren. En dat alles ZONDER extra kosten. U hoeft alleen maar tijdens het bestellen het gewenste adres in te voeren en aan te geven dat deze afwijkt van het factuuradres. Iedere bestelling wordt speciaal voor u voor verzending klaargemaakt en op specifieke wijze verpakt.

VOLGEN AANTAL VERZONDEN

Onze logistieke dienst houdt voor u de verzending in de gaten via een trackingnummer. Ook u ontvangt dat nummer, zodat u ook zelf het transportproces kunt volgen. Wij zijn in staat om te leveren in alle Europese landen en zeer binnenkort ook in Australië.

Leveringstermijn

Wij zorgen voor alle bestellingen verzonden tussen 5-7 werkdagen na de kassa dagen. Betaling bevestigt uw bestelling.

Ook de leveringstermijnen staan duidelijk vermeld op:

- de productlijsten

1 bezorgmethode

Verzending naar uw woon- of werkadres.Uw pakket wordt door UPS of DACHSER tegen ondertekening bij u thuis afgeleverd. Als de geadresseerde op het moment van levering afwezig is, laat de besteller een bericht achter in de brievenbus. Om uw bestelling zo goed mogelijk te kunnen volgen, wordt in dat geval ook onze klantenservice geïnformeerd over het feit dat het pakket niet kon worden afgeleverd. Wij wijzen u erop dat er geen extra verzendkosten in rekening worden gebracht als de besteller het pakket voor de tweede keer bij u komt aanbieden. Als de geadresseerde niet binnen 10 dagen volgend op het achtergelaten bericht contact opneemt met ons of met onze transportfirma, zal het pakket automatisch naar ons worden teruggezonden. Wij houden ons het recht voor om de extra kosten van deze retourzending in rekening te brengen.

Ophalen van uw goederen uit ons magazijn:
Sommige klanten in de buurt van ons magazijn hebben gevraagd om hun bestellingen zelf af te halen. Om veiligheidsredenen kunnen wij geen afhaling aanvaarden in ons magazijn. Vele vrachtwagens leveren dagelijks pakketten af en halen ze op bij ons magazijn. Dank u voor uw begrip.


Leveringsgebied

Wij leveren in heel Europa zonder douane kosten.

Onze tranporteur UPS of DACHSER (afhankelijk van uw locatie) ondersteunt de levering van uw bestelling uit voorraad ALMA SHOP aan uw huis.

Speciale voorwaarden voor de veilige verpakking en vervoer van goederen worden toegepast fotovoltaïsche kwetsbaar. In feite zijn onze producten die speciaal verpakt en worden niet gedekt door andere paletten.

Geconstateerde gebreken bij ontvangst

In geval van geconstateerde gebreken bij ontvangst van het pakket verzoeken wij u om binnen 48 uur na levering via onze site contact met ons op te nemen. Op het contactformulier dient u naast de geconstateerde gebreken ook uw bestelnummer te vermelden, evenals een telefoonnummer waarop u door een medewerker van onze technische dienst op korte termijn gebeld kunt worden.

Vervolgens zal u worden gevraagd om foto’s op te sturen.Als het product beschadigd is als gevolg van schokken tijdens het transport (geconstateerd binnen 48 uur), zullen wij er alles aan doen om het product zo snel mogelijk te vervangen. Hiervoor zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht.

Onderaan de homepage, in de rubriek “Informatie”, vindt u de volledige algemene verkoopvoorwaarden.


Heb je hulp nodig?